• ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty i reklamacje


Zasady zwrotów i reklamacji

Upewnij się że spełniasz wymagane warunki:
- Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
- Towar jest oryginalnie zapakowany
-Ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne, upewnij się że towar nadaje się do zwrotu i nie został rozpakowany
- Zakupiony produkt, nie jest wyjątkiem od prawa od odstąpienia od umowy.
 Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru, jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione.


Warunki zwrotów i reklamacji:

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 14 dni bez podania przyczyny.
1. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować sprzedającego o swojej decyzji drogą mailową.
2. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy koszty zakupionych towarów (koszty dostawy nie są wliczane).
3. Konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej.
4. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej przelewem bankowym.

Aby zwrócić zakupiony towar prosimy o przesłanie na email: stylepol@stylepol.pl następujących informacji:
a) numer zamówienia
b) przyczyna zwrotu towaru.
Nasz zespół ds. zwrotów rozpatrzy twoją wiadomość i skontaktuje się z tobą jak najszybciej w celu omówienia następnych kroków.

Aby złożyć reklamację zakupionego towaru prosimy o przesłanie na e-mail: stylepol@stylepol.pl następujących informacji:
a) numer zamówienia
b) opis problemu lub wady produktu
c) zdjęcia dokumentujące wadę (jeśli to możliwe).
Nasz zespół ds. reklamacji rozpatrzy twoją wiadomość i skontaktuje się z tobą najszybciej jak to możliwe.
  • Sklep zamknięty

Sklep Zamknięty.